Varpos kegel mankšta. Kėgelio pratimai - ipora.lt


Turbūt, ne kartą girdėjote apie Kegel mankštas, pratimus, bet ar žinote, kas tai yra?

Idealiems meilužiams - Kegel mankšta

Kodėl toks pavadinimas? Padidinti varpą su reikia šitų pratimų?

įtempiant narį erekcijos metu

Ir kaip jie atrodo? Dar metais buvo atrasti pratimai, skirti moterims, nelaikančioms šlapimo po gimdymo. Tais varpos kegel mankšta buvo treniruojami dubens dugno raumenys, mankšta dabar dažnai vadinama varpos kegel mankšta Kegel raumenų treniravimu. Dubens dugno raumenys yra sudaryti iš skersaruožių skeleto raumenų, turi labai didelę reikšmę mūsų organizmui - laiko tiesiąją žarną, gimdą, makštį, šlaplę dubenyje, lemia mūsų viso kūno padėtį.

Kegelis dubens dugno funkcijas apibrėžė kaip atramines, sutraukiamąsias ir seksualines. Kodėl ir seksualines? Varpos kegel mankšta buvo atrasti Kegel pratimai šlapimo nelaikymui, moterys pastebėjo ir poveikį jų seksualiniam gyvenimui. Taip pat turime pabrėžti, kad Kegel pratimai dabar pritaikyti ne tik moterims, bet ir vyrams. Moterims naudingi, jei yra nelaikomas šlapimas, prieš ir po gimdymo, norint sustiprinti pojūčius sekso metu ir lengviau patirti stipresnius orgazmus.

Vyrams Kegel pratimai taip pat padeda dėl šlapimo nelaikymo, prostatos skausmų, varpos kegel mankšta prostatito profilaktikai ir gydymui bei taip pat pagerina, prailgina lytinius santykiusleidžia geriau traukdamas varpą į kūną sėklos išsiliejimą, sustiprina erekcijąsuteikia galimybę patirti orgazmą be sėklos išsiveržimo. Kai Kegelis išrado pratimus, tai sukūrė ir prietaisą, leidžiantį nustatyti dubens dugno raumenų būklę bei stiprumą.

Sunku ir įsivaizduoti, kaip tiksliai atrodė iš balionų ir vamzdelių sudarytas slėginis prietaisas, varpos kegel mankšta juo buvo ne taip paprasta naudotis, jis nebuvo nešiojamas. Vėliau, XX amžiaus antroje pusėje, buvo išrasta nemažai medicininių ir nemedicininių prietaisų, kurie buvo paleisti į rinką.

Kėgelio pratimai

Dalis jų buvo ir iki šiol yra naudojami medicinoje, tačiau didžioji dalis naudojama namuose. Nors Kegel pratimus moterims lengviau daryti naudojant specialius rutuliukus, svarmenis ir pan.

Kėgelio pratimai Teksto dydis: Šie pratimai aprašyti dar Kamasutroje.

Svarbiausia, tiek vyrams, tiek moterims, atrasti ir suprasti dubens dugno varpos kegel mankšta veikimą, išsirinkti tinkamus pratimus ir nepersistengti. Šie pratimai žavūs tuo, kad juos galėsite atlikti, kada panorėję ir kur panorėję, niekas varpos kegel mankšta neįtars to. Taigi, Kegel pratimai vyrams Pirmiausia, reikėtų atrasti dubens dugno raumenis.

Šlapinantis pabandykite sustabdyti srovę.

Kegelio pratimai - tavo smegenys apie pornografiją

Kitas būdas, tiesiog įkiškite piršto galiuką į analinę angą ir pabandykite jį suspausti. Jūs jau žinote, kur tie ypatingieji raumenys.

erekcija be sėklidžių

Dabar svarbu praktika. Darant vyrišką Kegel mankštą svarbu, kad tik dubens dugno raumenys dirbtų, o pilvo, sėdmenų ir šlaunų raumenys liktų atsipalaidavę.

ką reikia valgyti, kad varpa būtų didelė

Pratimų metu rankos turėtų likti laisvos, neliečiant kūno. Taip pat pratimų metu: nesulaikykite kvėpavimo varpos kegel mankšta nestumkite vietoj spaudimo. Iš pradžių pratimus bus lengviausia atlikti sėdint, stiprėjant raumenims, juos galėsite daryti ir stovėdami.

Pirma sesija Stipriai suspauskite dubens dugno raumenis, laikykite 10 sekundžių, tada atleiskite.

Pratimai, išvaduosiantys nuo prėsko sekso - DELFI Gyvenimas

Kartokite kas 10 sekundžių, tris kartus. Tuomet stipriai suspauskite, laikykite 5 sekundes, tada atleiskite. Kartokite kas 5 sekundes, 10 kartų. Galiausiai, stipriai suspauskite, laikykite 30 sekundžių, tada atleiskite. Kartokite kas 30 sekundžių, tris kartus.

sėmenų aliejaus erekcija

Pirmai dienai viskas. Šią sesiją kartokite vieną savaitę, kasdien. Antra sesija Stipriai suspauskite, laikykite 5 sekundes ir atleiskite. Šį suspaudimo ir atleidimo veiksmą kartokite 10 kartų.

ką daryti, kad susijaudintų varpa

Greitai suspauskite ir atleiskite dubens dugno raumenį 10 kartų. Koks varpos kotas kegel mankšta tai 3 kartus.

Suspauskite ir atleiskite raumenis pakaitomis, tai ilgiau palaikydami, tai labai trumpai 10 kartų. Kartokite 3 kartus. Galiausiai, įtempkite dubens dugno raumenis ir laikykite tiek ilgai, kiek eina, iki 2 minučių. Antrą sesiją varpos kegel mankšta pat kartokite savaitę, kasdien. Tik prisiminkite, kad tai stiprinantieji pratimai, todėl nepersitempkite, neskubėkite.

Trečia sesija Suspauskite ir atleiskite varpos neišeina vėl ir vėl, nuo 30 iki ir daugiau kartų kiekį didinkite po truputį. Suspauskite ir išlaikykite 20 sekundžių.

Padarykite 30 sekundžių pertrauką ir kartokite, padarykite pratimus 5 kartus. Ketvirta sesija Suspauskite dubens dugno varpos kegel mankšta 2 minutėms ir atleiskite. Kartokite, kiek galite. Ilginkite trukmę iki 20 minučių, tris kartus per dieną. Jūs tikrai pajusite šių pratimų efektyvumą, pajus ir Jūsų partnerė. Kietesnė varpa, geresnė savikontrolė ir ilgiau trunkantis lytinis aktas. Svarbu varpos kegel mankšta, kad būtina laikytis pratimų nurodymų, jokiu būdu negalima jų viršyti, siekti greito rezultato.

Jei dubens dugno raumenys silpni, iš pradžių gali būti sunku valdyti juos vienus, neįtempiant kitų raumenų. Tuomet atsipalaiduokite, atsikvėpkite ir pradėkite iš naujo. Gali prireikti kelių savaičių 4 — 6kad raumenys įgytų jėgos.

Seksualinis testas - ypač varpos kegel mankšta abu su partnere atliekate Kegel pratimus. Tai galite atlikti sekso metu.

Varpa turi būti makštyje, bet ramiai, neatliekant frikcijų. Ir tuomet abu galite suspausti dubens dugno raumenis. Šis veiksmas stimuliuos jos G-tašką ir suteiks malonumo Jums. Tai geras būdas patikrinti abiejų progresą, atliekant Kegel mankštą arba suvokti, kokio stiprumo raumenys prieš pradedant pratimus.

Kegel'io pratimai

Kegel pratimai moterims Savo dubens dugno raumenis pajausti galite taip pat kaip vyraišlapinantis pabandykite sustabdyti srovę arba įkiškite piršto galiuką į vaginą ir pabandykite jį suspausti. Tuomet pradėkite po truputį treniruotis, bet neskubėkite, nesulaikykite kvėpavimo, atpalaiduokite pilvo, sėdmenų ir šlaunų raumenis.

Kegelio pratimai ENSOTV

Visus pratimus galite atlikti su vaginaliniais rutuliukaissu kuriais bus lengviau kontroliuoti reikiamus raumenis. Pratimų metu negalite jausti diskomforto, pilvo ar nugaros skausmų. Jei varpos kegel mankšta, kažką darote neteisingai, varpos kegel mankšta ir pradėkite iš naujo.

Laikykitės pratimų nurodymų, neviršykite jų ir nesiekite greito rezultato, prireiks kelių savaičių 6 — 12kad pajustumėte sustiprėjusius raumenis. Prieš darant pratimus būtinai apsilankykite tualete, nedarykite Kegel pratimų varpos kegel mankšta taip galima tik pajausti juos, tačiau jei bandysite nuolat stabdyti šlapinimąsi, tik pakenksite sau.

Iš pradžių: Suspauskite dubens dugno raumenis ir laikykite 6 sekundes, po to 6 sekundes pailsėkite.

Kegel pratimai

Varpos kegel mankšta 25 kartus. Pratimą atlikite 3 kartus per dieną, vieną savaitę. Antrą savaitę: Suspauskite dubens varpos kegel mankšta raumenis ir laikykite 6 sekundes, po to 6 sekundes pailsėkite. Pratimą darykite 10 minučių. Pratimą atlikite 3 kartus per dieną, visą savaitę. Trečią savaitę: Suspauskite dubens dugno raumenis ir laikykite 6 sekundes, po to 6 sekundes pailsėkite.

Pratimą darykite 15 minučių.

Pratimai, išvaduosiantys nuo prėsko sekso

Ketvirtą savaitę: Suspauskite dubens dugno raumenis ir laikykite 6 sekundes, po to 6 sekundes pailsėkite. Pratimą darykite 20 minučių. Pratimą atlikite 3 kartus per dieną, tęskite 8 savaites. Vėliau treniruočių nenutraukite, atlikite pratimus 3 kartus per dieną po 10 minučių arba 2 kartus per dieną po 15 minučių.

Kodėl ir kaip reikia daryti Kėgelio pratimus? Nors daugeliui erotinės prekės siejasi su vibratoriais, dildo ir kitais malonumą teikiančiais sekso žaislais, yra dar viena rūšis, kuri gali suteikti ne tik malonumą.

Mankštos variantų yra ne vienas, todėl galite rasti ir kitokių pratimų, tačiau veiksmingi bus tik tuomet, jei nekaitaliosite tarpusavyje, jei laikysitės nurodytų skaičių, varpos kegel mankšta, jei darysite reguliariai.

Kegel pratimai su vaginaliniais rutuliukais Iš pradžių pasirinkite didesnius ir mažiau slidžius, lengvesnius rutuliukus. Metaliniai, mažesni, sunkesni rutuliukai gali lengviau iškristi. Įvedant rutuliukus, naudokite lubrikantągalite gulėti, kad būtų patogiau.

  1. Pridėti prie pageidavimų sąrašo Įdiegti Kegelio pratimai vyrams programa yra veiksminga treniruočių programa, skirta erekcijos disfunkcijai gydyti ir lytinių santykių trukmei pailginti.
  2. Kodėl ir kaip reikia daryti Kėgelio pratimus? | ipora.lt
  3. Taigi, žinome, kad jie nesudėtingi, bet kokią naudą mums suteiks šie pratimai?
  4. Iš kur atsirado varpa
  5. Kodėl moterys turi erekciją
  6. Priešlaikinės erekcijos priemonės
  7. Erekcija dingsta tik su viena mergina

Įvedus rutuliukus, apsipraskite su pojūčiais, palaikykite viduje 15 minučių, stenkitės, kad atsistojus neiškristų. Kartokite tai 3 kartus per dieną. Pabandykite rutuliukus vien dubens dugno raumenimis pakelti link gimdos. Kai jau galėsite išbūti su rutuliukais ilgiau, pasivaikščiokite po namus, neleidžiant jiems iškristi. Sudėtingesni tūpimo pratimai — kojas laikykite pečių plotyje, krūtinę iškiliai, sėdmenis kiek atkiškite ir tūpkite.