Krenta erekcijos metu, 6 būdai pratęsti vyro erekciją


krenta erekcijos metu

Žemas testosteronas — kaip to išvengti? Įtemptas gyvenimo ritmas, stresas, rūpesčiai darbe ir nuolatinė skuba sveikatos neprideda nei vienam.

Straipsniai

Ne išimtis ir vyriškos problemos — neretai dėl to, kad pamirštame pasirūpinti savimi, organizmas ima gaminti mažiau vyriško hormono — testosterono. Šis hormonas yra gaminamas sėklidėse ir lemia sveiką vyro organizmo vystymąsi, tvirtesnę, nei moterų, išvaizdą ir struktūrą.

Ką daryti, kai sutrinka erekcija: gydytis, sportuoti ar keisti partnerę?

Be šių fizinių dalykų, testosteronas taip pat reguliuoja raumenų masės kiekį, riebalų kaupimąsi, spermos kokybę ir potraukį lytiniams santykiams. Ilgalaikis žemas testosteronas organizme gali sukelti rimtų problemų, nuovargį, prastą nuotaiką, sunkumą susikaupti, netgi sąlygoti vaisingumo sutrikimus.

Dienos kadras

Žemas testosteronas ir stresas — kaip susiję? Apie streso žalą prirašyti ištisi tomai ir jo grėsme sveikatai neabejoja niekas. Tačiau vyras ir jų lytinei sveikatai stresas itin žalingas.

Priklausomybė nuo sekso skelbiama pasiekusi epidemijos lygį: politikai mano, kad atėjo laikas tai sutvarkyti   Krenta erekcijos metu autorius pasakojo, jog jis pardavinėja galingus, natūralios kilmės preparatus. Preparatų pavadinimų pardavėjas telefonu sakė neteikiantis, tačiau leidžiantis susitikti Vilniuje ir apžiūrėti prekes. Jei užsakovas prekę pageidautų gauti paštu, jis produkto pavadinimą ir sudėtines dalis sužinotų tik gavęs siuntinį. Skelbimo autoriaus teigimu, mėnesiams į vyriškos potencijos sustiprinimą reikėtų investuoti 72 eurus. Tačiau tai, pasak vyro, iš tiesų padės panaikinti erekcijos sutrikimus.

Stresas, prasta nuotaika ir depresija kenkia nervų sistemai, kuri yra atsakinga ir už erekciją. Patirdamas itin didelį stresą vyras gali susidurti su krenta erekcijos metu sutrikimais, o nesėkmingi lytiniai santykiai sukelia dar didesnį stresą, taip įkalindamas asmenį uždarame ydingame rate.

krenta erekcijos metu

Stresas gali sukelti ne tik erekcijos sutrikimus kirsdamas nervų sistemai, tačiau taip pat mažina testosterono kiekį organizme. O sumažėjęs testosterono kiekis atsiliepia spermos kokybei, spermatozoidų aktyvumui ir gali sukelti problemas poroms, planuojančioms šeimos pagausėjimą.

krenta erekcijos metu

Tinkamai ir sveikai maitinkitės Mokslininkai teigia, jog sveika mityba ir vyrų vaisingumas yra susijęs kur kas labiau, nei galima būtų manyti. Tai lemia du aspektai: visų pirma, netinkama mityba veda prie viršsvorio problemų, sunkesnio judėjimo, taigi, krenta erekcijos metu pasitenkinimo lytinio akto metu.

Ar dėl pandemijos pasikeis Jūsų išlaidos kalėdinėms dovanoms?

Antrasis aspektas — prasta mityba lemia bendrą organizmo susilpnėjimą, įskaitant ir testosterono gamybos sutrikimą, kuris gerina medžiagų apykaitą. Esant testosterono trūkumui organizme itin sparčiai ima augti svoris, sutrinka riebalų pasiskirstymas organizme, mažėja raumeninė masė, silpnėja fizinis pajėgumas, o tai ne tik suprastina gyvenimo kokybę, tačiau taip pat sumažina seksualinį potraukį.

Pasirodo, daug orgazmų patyrusių vyrų grupėje mirtingumo rodikliai buvo perpus žemesni nei tų, kurie apskritai nesidomėjo seksu. Kiti tyrimai taip pat krenta erekcijos metu, kad reguliarūs lytiniai santykiai bent porąkart per savaitę palankiai veikia sveikatą. Įsitikinkite patys: Mažėja širdies ir kraujagyslių ligų rizika. Mokslininkai nustatė, kad tris kartus ir dažniau per savaitę besimylintys vyrai perpus rečiau rizikuoja susirgti infarktu ir insultu.

Testosteronas gaminasi iš cholesterolio, taigi, jeigu laikomasi neteisingų dietų, visiškai atsisakoma ar suvartojama nepakankamai riebalų, testosterono kiekis taip pat krenta. Nepamirškite išsimiegoti Testosteronas gaminasi miego metu, todėl natūralu, jog esant miego trūkumui jaučiamas ir testosterono trūkumas.

Ar jau puošiatės namus?

Didžiausia problema ta, jog testosteronas gerina miego kokybę, todėl kelias naktis neišsimiegojus, vėliau Jums bus vis sunkiau ir sunkiau užmigti. Miego trūkumas ir nuovargis mažina lytinį potraukį, todėl jei jaučiatės per daug pavargę lytiniams santykiams, pirmiausia neieškokite rimtos ligos, o pamėginkite pasiilsėti ir gerai išsimiegoti.

MOKYTOJA IEŠKO VYRO: KARANTINAS

Moksliniai tyrimai rodo, kad optimali miego trukmė turėtų būti 7 — 8 valandos. Pasistenkite visada miegoti eiti tuo pačiu laiku, nenaktinėkite.

krenta erekcijos metu

Nepamirškite fizinio aktyvumo Sakoma, jog seksas — tai ištvermės sportas, reikalaujantis nemenko tam tikros raumenų grupės darbo. Esant nedideliam fiziniam aktyvumui kasdieniniame gyvenime ir visiškai netreniruojant raumenų, yra rizika, jog sutriks Jūsų seksualinė sveikata ar sutriks erekcija.

Būtent todėl itin svarbu krenta erekcijos metu savo fizine sveikata.

krenta erekcijos metu

Tai ypač svarbu vyrams, kurie dirba sėdimą darbą — turėtumėte nepamiršti kiekvieną dieną bent minimaliai pajudėti ir pasimankštinti : išveskite pasivaikščioti šunį, vasarą automobilį iškeiskite į dviratį, žiemą nukaskite sniegą, o dar geriau, šiandien užsirašykite kaip gydyti varpos kreivumą sporto klubą, krenta erekcijos metu po to į jį nueikite bent 3 kartus krenta erekcijos metu savaitę, sugaišite 4 valandas per savaitę, o efektas bus didžiulis.

Be abejo, pats geriausias sportas testosterono gamybai tai seksas. Sekso metu siunčiami impulsai gaminti testosteroną stipresni nei bet kokio ištvermės ar jėgos sporto.

  1. Nuoroda nukopijuota aA Rasti pašnekovų interviu šia tema nebuvo lengva.
  2. Stebinantys patarimai iš vieno geriausių pasaulio ekspertų apie vyrų libido
  3. 6 būdai pratęsti vyro erekciją
  4. potencija | ipora.lt
  5. Kodėl erekcija greitai išnyko
  6. Спросила Николь, поглядев на Эпонину.
  7. Mažo gaidžio erekcija

Testosterono kiekį ne visada pavyksta padidinti natūraliai. Jeigu jaučiate testosterono trūkumo simptomus, pasirodykite urologui. Žemas testosteronas gali būti koreguojamas įvairiais medikamentais ar net taikoma pakaitinė hormonų terapija.

krenta erekcijos metu

Moksliniais tyrimais įrodyta, kad vyrams koregavus žemą testosterono kiekį, mažėja širdies bei kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto atvejų, stabdomas kaulų retėjimas, gerėja libido bei lytinių santykių kokybė, auga raumeninė masė, mažėja riebalų kiekis. Indrė Aidulytė,